Jak odzyskać hasło dysponując numerami ID i PIN uzyskanymi w procesie rejestracji
|
Zakładam, że są już zainstalowane sterowniki do modemu i skonfigurowane jest połączenie dial-up
- Uruchamiamy skonfigurowane połączenie i wpisujemy w nazwie użytkownika "rejestracja@neostrada.pl",
w haśle "rejestracja", klikamy na "Wybierz numer"
- Po nawiązaniu połączenia uruchamiamy przeglądarke internetową (np. Internet Explorer) i wpisujemy adres:
"www.panel.neostrada.pl"
- UWAGA: przy tak nawiązanym połączeniu żadna normalna strona internetowa się nie otworzy, także komunikat "Nie
można wyświetlić strony" jest jak najbardziej naturalny, gdy jakiś Onet czy Google będą próbowały :-)
- Jeżeli pojawią się komunikaty o certfikacie - Alert zabezpieczeń, kilkamy "Tak"
- Wpisujemy numery ID (powinien być 12-cyfrowy) i PIN (4-cyfrowy), po czym klikamy "Zaloguj się"
- Przepisujemy zawartość pola "twój login" - wielkość liter jest rozróżniana, po czym wpisujemy wymyślone przez nas hasło;
lepiej żeby nie zawierało polskich znaków takich jak "ęóąśłżźćń, ĘÓĄŚŁŻŹĆŃ" i miało przynajmniej 5 znaków, w polach "nowe hasło"
i "potwierdź hasło"
- Klikamy na przycisk "Zmień hasło" i po chwili powinien pojawić się tekst z informacją - hasło zmienione
- Rozłączamy się z internetem klikając na ikonie obok zegara, w prawym dolnym rogu ekranu, prawym klawiszem myszy
i wybieramy "Odłącz"
- Uruchamiamy ponownie ikone naszego połączenia i tam, gdzie wcześniej wpisywaliśmy "rejestracja@neostrada.pl"
teraz wpisujemy login (czyli nazwę użytkownika), który przed chwilą przepisaliśmy a w polu "hasło", to hasło,
które wpisywaliśmy na stronie i zmienialiśmy
- Internet powinien działać prawidłowo :-)
|